Friday, August 30, 2013

Φυτικα προϊοντα με αποψη...by Maria



Πριν πολυ καιρο μου δοθηκε η ευκαιρια να δοκιμασω καποια προϊοντα, τα οποια φτιαχνει η καταπληκτικη Μαρια με παρα πολλη αγαπη...Στην αρχη ημουν πολυ διστακτικη μιας και πολλοι διατεινονται οτι φτιαχνουν φυτικα προϊοντα αλλα τελικα ξεπερασα τους ενδοιασμους μου και πολυ χαιρομαι που το εκανα...Παρακατω θα δειτε καποια προϊοντα που αγορασα, τα εχω δοκιμασει πολυ καιρο και σας λεω την αποψη μου...




Τα σαπουνακια αυτα απλα τα λατρεψα και αυτο δεν οφειλεται μονο στο σχημα καρδιας που εχουν. Περιεχουν θυμαρι-δενδρολιβανο-λεβαντα με ελαιολαδο,δυνατο αφεψημα απο δενδρολιβανο-θυμαρι-χαμομηλι,σιθεριο ελαιο δενδρολιβανο και λεβαντα. Ειναι καταλληλα για δερματα λιπαρα και με ακμη και γιαυτο το λογο τα πηρα...Απο την πρωτη εφαρμογη επαθα πλακα..Εκτος του οτι αφηνουν το δερμα απαλο, δεν ερεθιζουν καθολου τα σπυρακια..Με τον καιρο συνειδητοποιησα οτι το δερμα μου αρχισε να καλυτερευει , κατι που μεχρι τωρα δεν ειχε κανει ουτε το πιο ακριβο σαπουνι απο το φαρμακειο..



Κρεμα προσωπου καταλληλη για λιπαρη επιδερμιδα..

Αυτη την κρεμα προσωπου αργησα να την αγαπησω...Εχει πολυ παχυρευστη υφη και αυτο δεν μου αρεσε καθολου στην αρχη..Δεν μπορουσα να την βαλω το πρωι και μετα να βαφτω γιατι αργουσε παρα πολυ να στεγνωσει και επισης μου εβγαζε πολυ λιπαροτητα.. Ωσπου αποφασισα να τη βαζω μονο το βραδυ...Εεεε λοιπον η κρεμα αυτη κανει θαυματα..Το πρωι το δερμα μου ειναι λαμπερο και ενυδατωμενο και οι κοκκινιλες και τα σημαδια μειωθηκαν κατα πολυ..


Κρεμα σωματος με αρωμα Big Babol

Την πηρα γιατι η Βig Babol ηταν απο τις αγαπημενες μου τσιχλες οταν ημουν μικρη αλλα δεν ηξερα κατα ποσον θα μπορουσε η Μαρια να αποδωσει τη μυρωδια της...Και μονο αυτη την κρεμα μολις την ανοιγεις μοσχοβολαει τσιχλοφουσκα..Η υφη της νομιζω φερνει παραπανω σε Body butter παρα σε κρεμα..Ειναι παχυρευστη και αν το παρακανετε στην ποσοτητα θα κολλατε..Ετσι την πατησα και εγω στην αρχη..Αν βαλετε λιγη ποσοτητα απορροφαται σχετικα ευκολα και αφηνει στο σωμα μια απιστευτη μυρωδια τσιχλας που μυριζει απο χιλιομετρα...Περιττο να πω οτι η μυρωδια της στο δερμα μου, κραταει πολλες,πολλες ωρες...


Αλατα μπανιου με αρωμα Βig Babol

Οσες εχετε μπανιερα θα ξετρελαθειτε...Τα βαζετε στο νερο οταν τη γεμισετε και μουλιαζετε με τις ωρες.....Μετα το δερμα σας μυριζει τσιχλοφουσκα...Εγω δυστυχως δεν εχω μπανιερα και δεν μπορουσα να τα δοκιμασω με αυτο τον τροπο..Να τι εκανα λοιπον...Καταρχην τα χρησιμοποιησα ως scrub ,δηλαδη πριν βρεξω το σωμα μου με νερο, τα ετριψα πανω μου σαν να κανω scrub και μετα εκανα μπανιο κανονικα...Εκτος του οτι το σωμα μου εγινε πολυ πολυ απαλο, πηρε και αυτη την καταπληκτικη μυρωδια..Επισης εκανα το εξης κολπακι..Σε ενα μπλουκαλακι απο τελειωμενη κολωνια  ,εβαλα τα αλατα με παρα πολυ λιγο νερο ωστε να διαλυθουν και στο υπολοιπο εβαλα ελαιο Jojoba..Επισης προσθεσα και 2-3 σταγονες αιθεριο ελαιο φραουλας..Εφτιαξα δηλαδη ενα αρωματακι που εκτος του υπεροχου αρωματος, ενυδατωνει και το δερμα αφου περιεχει το ελαιο Jojoba...Τελικα τα αλατα δεν πηγαν χαμενα..χαχα

Ολα τα παρακατω ειναι σαπουνακια που δεν τα χρησιμοποιησα γιατι δεν ηθελα να τα χαλασω...Θα το δειτε και εσεις ειναι μικρα εργα τεχνης, σου παει η καρδια να τα χαλασεις...??? Τα εχω στο μπανιο μου και μοσχοβολαει ολος ο χωρος...Τα αγαπω...Προσοχη οι σοκολατες οσο και αν φαινονται αληθινες ΔΕΝ ΤΡΩΓΟΝΤΑΙ...χαχα

Σαπουνακι εργο τεχνης με πικραμυγδαλο


Σαπουνακι εργο τεχνης με αρωμα βανιλια-λεβαντα



Σοκολατιτσες σε διαφορα αρωματα..Εγω πηρα τη φραουλα


Τη Μαρια και τις καταπληκτικες δημιουργιες θα τη βρειτε στο fb εδω ...Σας προειδοποιω ομως...Δεν θα μπορεσετε να αγορασετε μονο ενα...Ειδικα τα σαπουνακια της τα θελω ολααα...

Ελπιζω να σας αρεσε το ποστ...Εσεις εχετε δοκιμασει τα προϊοντα της Μαριας??? Τι γνωμη εχετε για τα φυτικα προϊοντα γενικα????  kisses