Wednesday, September 11, 2013

EMPTIES...!!!



Ηi girls....Μιας και τελειωσα καποια πραγματακια τον τελευταιο καιρο αποφασισα να γραψω ενα ποστ με προϊοντα που τελειωσα και να σας πω εν συντομια την αποψη μου γιαυτα...Ειναι το λεγομενο empties...Χωρις πολλα πολλα παμε να ξεκινησουμε..



ΠΡΟΣΩΠΟ 

Για την περιποιηση προσωπου δεν τελειωσα πολλα προϊοντα...Εχω μια μανια να αγοραζω ολο καινουρια και ειναι αθλος αν θα τελειωσω καποιο προϊον..Το πρωτο που τελειωσα ηταν το νερακι της Bioderma στο μινι μεγεθος που ειχα βρει στο glowbox νομιζω του Ιουνιου...Ηταν μεγαλη η χαρα μου οταν το ειδα μεσα στο κουτακι γιατι ηθελα παρα πολυ να το δοκιμασω...Δεν χρειαζεται να πω πολλα γιαυτο, σχεδον ολες το ξερετε και ηδη το λατρευετε..

Αν θα το ξαναγοραζα??? Μα ηδη το εχω αγορασει και θα το ξανα αγορασω...




Eπισης τελειωσα την τονοτικη λοσιον της Bioten, η οποια μου αρεσε αρκετα και το αρωμα της, που το λατρευω και το γεγονος οτι δεν δημιουργει καποιον ερεθισμο στο δερμα μου..Ειναι μια κλασσικη τονωτικη λοσιον που δεν προσφερει κατι το ιδιαιτερο στο δερμα αλλα η τιμη της ειναι παρα πολυ δελεαστικη..Νομιζω κοστιζει ηυρω στα 3 ευρω..Οποτε αν θελετε μπορειτε να την δοκιμασετε...

Αν θα την ξανα αγοραζα?? Ισως καποια στιγμη αν ξεμεινω απο τονωτικη λοσιον να την προτιμησω, μιας και υπαρχει σε ολα τα σουπερ μαρκετ και η τιμη της δεν ειναι απαγορευτικη.




ΣΩΜΑ

Οσον αφορα τα προϊοντα για το σωμα, τελειωσα το αγαπημενο μου αφρολουτρο Parmolive με γαλα αμυγδαλου...Το αγαπω αυτο το αφρολουτρο...Ειναι μεγαλη ποσοτητα, μυριζει απιστευτα, ενυδατωνει το σωμα και η μυρωδια του κραταει πολυ στο δερμα..Κατα καιρους δοκιμαζω και αλλα αφρολουτρα αλλα παλι σε αυτο γυρναω..Κοστιζει 6 ευρω αλλα συνηθως υπαρχει σε προσφορα στα σουπερμαρκετ..




Επισης τελειωσα το υπεραγαπημενο μου αποσμητικο της DOVE στην κλασσικη μυρωδια...Με προστατευει απο την κακοσμια για ωρες, μυριζει τελεια και οσα αποσμητικα και να δοκιμασω αυτο εχω παντα στην τσαντα μου...Δυσκολα θα το αλλαξω...Κοστιζει 3,80...Εχω αγορασει ηδη το ιδιο αποσμητικο με μυρωδια εσπεριδοειδων και το εχω λατρεψει και εκεινο...




Ακομα,μου τελειωσε η κρεμα σωματος της Bioten με αρωμα κυδωνι και τα μινι Body Βutter απο body shop με αρωμα καρυδα και μανγκο...Δε θα σας πω πολλα για αυτα γιατι εχω κανει ηδη ποστ με τις κρεμες σωματος που καλοκαιριου που θα βρειτε εδω





ΜΑΛΛΙΑ

Τα προϊοντα για τα μαλλια που εφτασα ως το τελος και αυτο γιατι που αρεσαν υπερβολικα και τα δυο ειναι το λαδακι της ELVIVE που μυριζει απιστευτα, δεν βαραινει καθολου τα μαλλια, τα ενυδατωνει οσο πρεπει και το υπεροχο σαμπουαν απο Fresh line(που ηταν και αυτο στο glowbox) με ενα καταπληκτικο αρωμα εσπεριδοειδων..Το συγκεκριμενο σαμπουαν ειναι φυτικο και γιαυτο το λογο δεν κανει πολυ αφρο, κατι που αναφερθηκε και απο αλλες κοπελες αλλα εμενα δεν με ενοχλει καθολου αυτο...Δεν ειδα βεβαια καμια τεραστια διαφορα στα μαλλια μου αλλα μου αρεσε τοσο πολυ το αρωμα που αν η τιμη του ειναι  λογικη θα το αγορασω σιγουρα.Aαααα, οσον αφορα το λαδακι, εννοειται πως θα το ξαναγορασω καποια στιγμη...




ΜΑΚΙΓΙΑΖ

Προϊοντα μακιγιαζ τελειωσα επισης δυο..Πρωτα τελειωσα το κονσιλερ του Κορρε που ειναι σε μορφη στυλο στην αποχρωση 4...Ναι ξερω ειναι σκουρα αποχρωση αλλα το καλοκαιρι μαυριζω παρα πολυ..Μου αρεσε αρκετα αλλα δν μπορω να πω οτι με ξετρελανε..Το μονο σιγουρο ειναι οτι εχει πολυ καλυψη αλλα τωρα το καλοκαιρι δεν ειχε μεγαλη διαρκεια..Ισως καποια στιγμη το ξαναπαρω να το τεσταρω και το χειμωνα..Θελω ομως να δοκιμασω πρωτα το κονσιλερ του κορρε με το ροδι επειδη εχω ηδη το foundation της ιδιας σειρας και με εχει ενθουσιασει..



Η Bronzing powder της essence εχει κατηγορηθει απο πολλες κοπελες οτι δεν ταιριαζει στο δερμα τους ή πορτοκαλιζει κτλ..Εμενα ομως μου ταιριαξε απολυτα..Επισης ειναι παρα πολυ οικονομικΗ, κοστιζει γυρω στα 3-4 ευρω και αν καμια φορα ξεμεινω μπορει να την ξανα αγορασω..Προς το παρον εχω αλλες στη wishlist μου..



ΑΡΩΜΑΤΑ

Τελος, τελειωσα δυο αρωματα..Ενα χυμα-τυπου viva la juicy και το λατρεμενο μου la vie est belle της Lancome...Για το πρωτο δεν θα σας μιλησω τωρα γιατι σκοπευω να γραψω αναλυτικο ποστ για το καταστημα, τα αρωματα που εχω δοκιμασει κτλ... Για το δευτερο τι να πω.,..Οσες αγαπατε τις γλυκιες,αισθησιακες μυρωδιες πρεπει να το δοκιμασετε οπωσδηποτε...Αυτο το αρωμα κραταει απειρες ωρες πανω στο δερμα μου και εχω δεχτει πολυ καλα σχολια οταν το φοραω..Βεβαια η τιμη του ειναι λιγο τσιμπημενη αλλα μπορειτε να βρειτε σε καποια προσφορα Online...





Aυτα ηταν λοιπον τα δικα μου empties...Απο οτι καταλαβατε μου αρεσαν ολα τα προϊοντα...Δεν ξερω αν εχω τελειωσει ποτε καποιο προϊον με το ζορι και πραγματικα συγχαιρω τις αλλες κοπελες που τελειωνουν προϊοντα και δεν τα πετανε οπως εγω..Πειτε μου αν εχετε δοκιμασει καποιο απο αυτα και ποια ειναι η γνωμη σας...Θα τα πουμε συντομα σε νεο ποστ..Φιλακιαααα