Sunday, September 22, 2013

LIEBSTER AWARD...!!!






Γεια σας κοριτσια μου...Τι κανετε?? Δεν μπορω να καταλαβω πως το ΣΚ περναει τοσο γρηγορα....Δεν προλαβαινεις να ξεκουραστεις και τσουπ ερχεται η Δευτερα....
Σημερα αποφασισα να κανω δυο Liebster award μιας και με εκαναν tag τρεις κοπελες η Ιωαννα απο το blog youngbeautygr, η Λιλα απο το Blog maquillage-bylila και η Βαρβαρα απο το blog confessions-of-an-everydaygirl και τις ευχαριστω πολυ...Αφου ομως η διαδικασια ειναι διαφορετικη στα δυο αυτα βραβεια αποφασισα να τα κανω μαζι, στο δρομο που χαραξε η Βαρβαρα.....


Το πρωτο βραβειακι μου το εδωσαν η Ιωαννα και η Λιλα και οι κανονες ειναι οι εξης:

  • Αναφερεις αυτον που εδωσε το βραβειο και τον ευχαριστεις
  • Aπαντας στις ερωτησεις που θα σου δοθουν
  • Βραβευεις αλλα blogs
  • Ακολουθεις στα blogς που βραβευσες

Οι ερωτησεις:

Ποιο ειναι το αγαπημενο σου φαγητο ??
         
Μακαρονια με οποιαδηποτε σαλτσα...Λατρευω
Τι δε σου αρεσει στους ανθρωπους ??              
Το ψεμα και η διπροσωπια

Τι σου αρεσει στους ανθρωπους κανεις παρεα??
Να γελαμε με τα ιδια πραγματα

Τι σε ηρεμει??                                         
Τι αλλο? Η αγαπημενη μου μουσικη...
Τι αγαπας πολυ ?                                            
Οποιους με αγαπουν...χα
Τι σε νευριαζει?                                            
Αυτοι που νομιζουν οτι εχουν παντα δικιο.
Τι δε θα αποχωριζοσουν ποτε??(αντικειμενο)    
Το laptop μου
Τι χαζευες οταν ησουν μικρη??                        
Τα αεροπλανα..Δεν μπορουσα να καταλαβω πως ενω ειναι τοσο μεγαλα μπορουν και πετανε


Τα blog που βραβευω και θελω να απαντησουν στις ερωτησεις ειναι

beautyeverymoment.blogspot.gr
corallblogs.blogspot.com
desertrose2012.blogspot.com


To δευτερο βραβειακι μου το εδωσε η Βαρβαρα και σκοπος αυτου του βραβειου ειναι να μαθευτουν μπλογκ με λιγοτερα απο 200 μελη..

Οι κανονες ειναι οι εξης:

  • Να γραψεις 11 πραγματα για τον ευαυτο σου
  • Να απαντησεις 11 ερωτησεις που σου εκανε αυτος που σε εκανε Tag και να φτιαξεις 11 δικες σου ερωτησεις για αυτους που θα βραβευσεις
  • Διαλεγεις 11 ατομα τα οποια εχουν λιγοτερα απο 200 μελη,τα βραβευεις και τα αναφερεις στο βlog σου
  • Ενημερωνεις τα ατομα που εχεις βραβευσει
  • Αναφερεις και ευχαριστεις αυτον που σε βραβευσε
  • Δεν μπορεις να βραβευσεις αυτον που σε βραβευσε
11 πραγματα για μενα

  1. Tρελαινομαι για τη σοκολατα και ολα τα παραγωγα της....
  2. Εχω διπλωμα 5 χρονια και εχω οδηγησει το πολυ 10 φορες..
  3. Δεν εχω καθολου καλη σχεση με το κινητο..Δεν το ακουω, το ξεχναω και γενικα δε με νοιαζει
  4. Ειμαι εθισμενη στο ιντερνετ...
  5. Βαριεμαι τις ταινιες - σειρες με βρυκολακες που ειναι της μοδας...
  6. Οταν ειμαι μονη μου βλεπω αμερικανικες χαζοταινιες...
  7. Μου αρεσουν παρα πολυ τα βιβλια...Το καλοκαιρι που μας περασε διαβασα 15..
  8. Μαρεσει παρα πολυ ο υπνος..Μπορω να κοιμαμαι με τις ωωωρρες...
  9. Δεν μαρεσει πολυ να με βγαζουν φωτογραφιες...
  10. Η ιδανικη μου εξοδος ειναι με καλη παρεα,μουσικη και πολυ φαι και ποτο..
  11. Μαρεσει η ροκ μουσικη αλλα στο τσακιρ κεφι ριχνω και ενα τσιφτεντελι...
Οι ερωτησεις της Βαρβαρας

  1. Ποια ειναι η αγαπημενη σου εποχη και γιατι ??
Μου αρεσει παρα πολυ το καλοκαιρι λογω θαλασσας και ζεστης αλλα και ο χειμωνας που χουχουλιαζουμε στο τζακι και βλεπουμε το χιονι..Γενικα δε μαρεσει ανοιξη και φθινοπωρο που ειναι μεταβατικες εποχες..

   2. Ποιο ειναι το αγαπημενο σου χρωμα σε καλλυντικα και ρουχα??

Γενικα στα ρουχα μαρεσει πολυ το μαυρο και χειμωνα και καλοκαιρι...Αλλα στα καλλυντικα τρελαινομαι για το βαθυ κοκκινο-μπορντω...

3. Αν ειχες τη δυνατοτητα θα εμενες Ελλαδα ή θα πηγαινες σε καποια αλλη χωρα και σε ποια?

Σαν την Ελλαδα δεν εχει..Αλλα τελευταια μας πληγωνει..Οποτε αν ειχα τη δυνατοτητα θα εφευγα και θα πηγαινα ή Αμερικη ή Αυστραλια..

4. Οταν ησουν μικρη τι ηθελες να γινεις??

Καθε βδομαδα αλλαζα δουλεια..Δεν θυμαμαι..Αλλα απο πρωτη Γυμνασιου και μετα ηθελα να γινω δικηγορος και εγινα..

5. Τι θα ηθελες να αλλαξεις στον ευατο σου? Εμφανιση και χαρακτηρα??

Πολλα θα ηθελα να αλλαξω..Μπορουμε να μιλαμε για ωρες...Προσπαθω ομως να αγαπω τον ευατο μου οπως ειναι..

6. Ποιος ειναι ο καλυτερος τροπος διασκεδασης για σενα? (Club, σινεμα, σπιτι-παρεα)

Με καλη παρεα παντου παω..χαχα...Θα ελεγα ομως ταβερνουλα με μουσικη κρασακι και μεζεδακια..

7. Αν μπορουσες να εχεις μια μαγικη ικανοτητα ποια θα ηταν?

Μμμ...Θα ηθελα να μπορω να πεταω απο το ενα μερος στο αλλο...

8. Σου αρεσουν οι ταινιες? Αν ναι ποιο ειδος??

Θριλερ και παλι θριλερ

9. Ποιο ειναι το αγαπημενο σου προϊον ομορφιας και γιατι??

Ειμαι εθισμενη στη μασκαρα...Μαρεσει να ειναι εντονο το βλεμμα μου

10. Ποια ειναι η μεγαλυτερη σου αδυναμια??

Η αδερφη μου..

11. Πιστευεις στην πραγματικη φιλια μεταξυ μιας γυναικας και ενος ανδρα??

Πολυ μεγαλη συζητηση..Πιστευω στη φιλια γυναικας-ανδρα μονο αν ειναι φιλοι απο παιδια και δεν εχει προκυψει κατι παραπανω...Γενικα απο τις εμπειριες μου οχι δεν πιστευω..


Οι δικες μου 11 ερωτησεις ειναι οι εξης:

  1. Σε ποια πολη θα ηθελες να ταξιδεψεις και γιατι??
  2. Αν ειχες τη δυνατοτητα τι απο τα δυο θα διαλεγες? Να μπορεις να γυρνας το χρονο πισω ή να προβλεπεις το μελλον και γιατι?
  3. Αν επρεπε να διαλεξεις το soundtrack της ζωης σου ποιο τραγουδι θα διαλεγες??
  4. Τι απο τα δυο θα ηθελες να εχεις, τελειο δερμα ή τελειο σωμα??
  5. Ποιο στυλ αγοριου σου αρεσει?
  6. Εχεις τατοο και αν ναι τι?
  7. Πιστευεις στο καρμα??
  8. Ποιος ειναι ο μεγαλυτερος σου φοβος?
  9. Αν μπορουσες να μυριζεις μονο ενα αρωμα, ποιο θα διαλεγες?
  10. Ποιο ειναι το αγαπημενο σου χρωμα κραγιον?
  11. Βουνο ή θαλασσα και γιατι?

Τα  blog που βραβευω ειναι:

Δυστυχως δεν μπορω να σκεφτω αλλα Blog με λιγοτερα απο 200 μελη...Οσες θελετε ομως ειστε ευπροσδευκτες να το κανετε...Ευχαριστω για αλλη μια φορα τα κοριτσια που με σκεφτηκαν...