Friday, October 11, 2013

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ....



Hellooo dolls,


Παει και ο Σεπτεμβρης....Μας τελειωσε και αυτος...Πολυ γρηγορα μου φανηκε οτι περασε...Αντε να χειμωνιασει να καθομαστε διπλα στο τζακι με κρασι και καλη παρεα...Ονειραααα...
Τελοσπαντων, ας αφησουμε τα ονειρα μου και ας περασουμε στο θεμα, τα αγαπημενα του μηνα..Πολλα προϊοντα περασαν, λιγα ομως ξεχωρισαν και παμε να τα δουμε...


Προϊοντα περιποιησης


  1. Βioderma Sensibio H20 : Tι να πουμε γιαυτο το νερακι..Τα ειπαμε, τα ξαναειπαμε και μαλλον θα τα λεμε καθε μηνα..Το λατρευω..Εχει κανει το ντεμακιγιαζ μου παιχνιδι..Δεν ερεθιζει τα ματια, αφαιρει και την αδιαβροχη μασκαρα ευκολα και δεν αφηνει ιχνος υπολειμματος...
  2. Wellaflex λακ μαλλιων νο5 : Η καλυτερα ισως λακ που εχω δοκιμασει...Δεν κολλαει τα μαλλια, κραταει παρα πολυ το χτενισμα, χρειαζεται λιγη ποσοτητα και το καλυτερο φευγει ευκολα με το βουρτσισμα..
  3. Pantene leave in conditioner : To χρησιμοποιησα παρα πολυ ειδικα μετα το μπανιο..Μυριζει υπεροχα, την κλασσικη μυρωδια της σειρας, κανει τα μαλλια ευκολοχτενισμα και πολυ απαλα.. Μαζι με το λαδακι της Macadamia (που εχει παει ηδη στα empties) και τον ορο της garnier ειδα τεραστια διαφορα στην υφη και στην εμφανιση των μαλλιων μου..
  4. Dove με αρωμα εσπεριδοειδων και dove insvisible dry : Τα αγαπημενα μου αποσμητικα της dove, το πρωτο με υπεροχο αρωμα λεμονιου-πορτοκαλιου,κατι τετοιο και το δευτερο και απλο αρωμα καθαριοτητας που δεν αφηνει ασπρα σημαδια στα ρουχα...Τα dove ειναι τα μονα αποσμητικα που κρατανε πανω μου πανω απο 10 ωρες και με κανουν να αισθανομαι καθαρη..Δυστυχως περιεχουν parabens και γιαυτο το λογο θα τα κοψω..Αποτι ειδα ομως κυκλοφορει ενα νεο αποσμητικο της dove χωρις Parabens, το οποιο πρεπει να το δοκιμασω να δω αν κανει εξισου καλη δουλεια με αυτα...
  5. Ορος κατα της ψαλιδας fructis goodbye damage : Παρατηρησα μειωση της ψαλιδας μεσα σε αυτο το μηνα περιπου στο -30%..Τεραστιο ποσοστο για ενα απλο προϊον που βρισκουμε στο σουπερ μαρκετ...Τωρα που τελειωνει θα παω και θα τον ξαναπαρω οπωσδηποτε...Δεν κολλαει, μυριζει υπεροχα και εχει σχετικα λεπτορευστη υφη..Σας εχω ξαναμιλησει γιαυτον εδω
  6. Mario badescu drying lotion : Αυτο το μηνα εβγαζα συνεχεια σπυρακια και αυτο το προϊον με εσωσε...Το τοποθετουσα τοπικα και τα σπυρακια σε 2 μερες περιπου εφευγαν..Το εχω τοσο καιρο και ακομα δεν εχει τελειωσει...Ειναι λιγο ακριβο γιαυτο οταν τελειωσει μαλλον θα ψαξω μια οικονομικοτερη λυση...Εχω ξαναγραψει γιαυτο εδω
  7. Βioten body lotion με αρωμα κυδωνι-κιτρο : Την αγαπω αυτη την κρεμα σωματος και δεν θα παψω να την αγοραζω...Απορροφαται ευκολα, μυριζει απιστευτα και η μυρωδια της πανω στο δερμα μου κραταει για ωρες..Οταν τη βαζω στα ποδια μετα το ξυρισμα τα κανει βελουδινα...
  8. Cocoa butter cream mastic spa : Την ειχε δωρο σε ενα περιοδικο και ετρεξα να την παρω...Μυριζει εντονα μαστιχα κατι που εμενα με τρελαινει..Η υφη της ειναι παχυρευστη οπως ενα βουτυρο σωματος, την βαζω συνηθως το βραδυ πριν τον υπνο και το πρωι που θα ξυπνησω εχω ενα δερματακι μωρου...Το μονο κακο ειναι οτι δεν απορροφαται ευκολα..
  9. Επισης χρησιμοποιησα καποια δειγματακια απο την εταιρια Murad που μου αρεσαν παρα πολυ και σκεφτομαι καποια στιγμη αργοτερα να τα παρω και σε full size..Ηταν κυριως προϊοντα για την ακμη..Μπορειτε να ανατρεξετε στην επισημη σελιδα της εταιριας στο ιντερνετ και να ζητησετε να σας στειλουν τα δικα σας δειγματακαι πληρωνοντας μονο 5 ευρω στον κουριερ.


Προϊοντα μακιγιαζ



  1. ΚΟΡΡΕΣ foundation με ροδι : Απο τα αγαπημενα μου foundation...Το καταευχαριστηθηκα απο το μηνα..Εχει πολυ καλη καλυψη υπεροχο αρωμα και το κυριοτερο ειναι Oil free και paraben free..Ειναι καταλληλο για λιπαρες επιδερμιδες και επιδερμιδες με ταση ακμης...Βεβαια μετα απο ωρες μου βγαζει λιπαροτητα αλλα για αυτο φταει το δικο μου δερμα που ειναι πολυ λιπαρο.
  2. Clinique all about eyes concealer : Το βαζω κατω απο τα ματια για να κανει το βλεμμα πιο φωτεινο, εχει πολυ καλη καλυψη και δεν μαζευει στις γραμμες..Το μονο κακο ειναι οτι βγαζει παρα πολυ λιπαροτητα μετα απο 2-3 ωρες, πρεπει δηλαδη οπωσδηποτε να το σεταρω με πουδρα.
  3. Εssence concealer : Το συγκεκριμενο το χρησιμοποιω κυριως σε σπυρακια και κοκκινιλες δεν μπορω να πω οτι εχει τρελη καλυψη αλλα για τη δουλεια που το θελω ειναι ενταξει...Δεν το εχω βαλει κατω απο τα ματια γιαυτο δεν μπορω να σας πω εντυπωσει..Παντως εχει πολυ καλη διαρκεια και η τιμη του ειναι εξαιρετικη..
  4. Benefit they're real mascara : Eρωτας με την πρωτη ματια αυτη η μασκαρα..Κανει τις βλεφαριδες μου τεραστιες, κραταει απιστευτα την καμπυλη και δεν μουντζουρωνει... Αναλυτικα γιαυτην μπορειτε να δειτε εδω
  5. Bourjois blush no54 rose frisson : Yπεροχο ρουζακι σε ροζ εντονο χρωμα...Απιστευτη αποδοσξη χρωματος οποτε δεν χρειαζεται να βαλετε πολυ...Δινει στα μαγουλα αυτο που λεμε χρωμα υγειας..Το φορεσα παρα πολυ αυτο το μηνα ειδικα το πρωι...
  6. Clinique blush no15 smoldering plum : Το ρουζακι αυτο ειναι πιο σκουρο απο το προηγουμενο και το φορεσα κυριως βραδυ..Και αυτο εχει πολυ καλη αποδοση χρωματος και μπορειτε να χτισετε την ενταση του...Κραταει πολλες ωρες και ταιριαζει απιστευτα με μπορντο και κοκκινα κραγιον..Το αγαπω
  7. Τhe body shop shimmering waves : Αυτη η παλετιτσα ειναι πολυχρηστικη...Τη φοραω για μπρονζερ, για Highligher , για σκια και για ρουζ...Την ειχα αυτο το μηνα παντα στην τσαντα μου και αναλογα με τη χρησιμοποιουσα αναλογα με το αποτελεσμα που ηθελα να βγαλω..Μου αρεσουν πολυ τετοια προϊοντα πολλαπων χρησεων
  8. Εssence compact powder no2 : Αυτο το μηνα ειχα αφραγκιες οποτε προτιμησα να παρω μια φτηνη πουδρα και κατεληξα σε αυτη απο essence..Δεν την ειχα πολυ σε εκτιμηση αλλα τελικα ειναι πολυ καλη..Κραταει τη λιπαροτητα και ειναι σχετικα καλυπτικη...Επισης κατι που μου εκανε πολυ θετικη εντυπωση ειναι οτι δεν περιεχει parabens..Well done essence...


Αυτα ηταν λοιπον τα δικα μου αγαπημενα του μηνα... Εσεις τι χρησιμοποιησατε πολυ αυτο το μηνα?? Εχετε δοκιμασει καποιο απο τα παραπανω προϊοντα??