Sunday, October 20, 2013

ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ PART 1...!!!




Γεια σας κοριτσια  μου,

σημερα θα βγαλω λιγο τον κακο μου ευατο και θα σας γραψω για τα προϊοντα που δεν θα ξανα αγορασω...Εννοειται πως θα πω τα κλασσικα οτι αυτα τα προϊοντα δν δουλεψαν σε μενα ή δεν μου ταιριαξαν και ειναι η αληθεια..Γιατε βρε κοριτσια ανθρωποι ειμαστ και δη γυναικες και στον καθε ανθρωπο ταιριαζουν διαφορετικα προϊοντα...Αναλογα με την επιδερμιδα, τις αναγκες κτλ..


ΑΠΟΣΜΗΤΙΚΟ DOVE TALCO

Τα αποσμητικα dove Μου αρεσουν παρα πολυ..Τα χρησιμοποιω χρονια και δεν τα αλλαζω με τιποτα..Τα εχω δοκιμασει ολα και το συγκεκριμενο ειναι αυτο που δεν θα ξανα αγορασω ποτε...Καταρχην αφηνει παρα πολυ μεγαλα ασπρα σημαδια στα ρουχα...Ειδικα αν βιαζεσαι και το βαλεις οπως οπως την πατησες..Κολλαει στα ρουχα και βγαινει μονο αν το τριψεις με νερο..Επισης δεν μου αρεσει καθολου η μυρωδια, οχι τοσο αυτη που αφηνει στην αρχη αλλα αυτη που μενει στο δερμα μετα απο καποιες ωρες..Το θεωρω πολυ αποτυχημενο αποσμητικο...






RILKEN CURL MOUSSE

Δεν θυμαμαι καν γιατι τον πηρα, αφου χρονια χρησιμοποιω τον αφρο της Wellaflex και ειμαι πολυ ευχαριστημενη...Ή τον ειχε προσφορα ή διενυα περιοδο αφραγκιας δεν εξηγειται αλλιως...Πρωτον δεν μου αρεσει καθολου η μυρωδια, κατι βεβαια που ειναι τελειως προσωπικο και δευτερον κοκκαλωνει τοσο πολυ τα μαλλια που δεν μπορεις να τα ακουμπησεις..Αυτο το κοκκαλωμενο-στημενο στα μαλλια δεν μου αρεσει καθολου...Δεν προκειται να τον ξανα αγορασω και απορω γιατι τον κραταω ακομα..





IDELIA BB CREAM VICHY

Ενα προϊον πολλα υποσχομενο οταν ειχε πρωτο βγει...Ετσι οταν την ειδα στο φαρμακειο την πηρα κατευθειαν χωρις καν να ζητησω δειγματακι και χωρις καν να υπολογισω τα 27 ευρω που κοστιζε...Καλα να παθω...Ειχα επαναπαυτει οτι η vichy ειναι εγγυηση..Ελα ομως που δεν κανουν ολα σε ολους...Η συγκεκριμενη ενω μυριζει τελεια δεν προσφερει καμια απολυτως καλυψη και ειναι παρα πολυ λιπαρη για το δικο μου δερμα..Ακομα και πουδρα να βαλω παλι γυαλιζει υπερβολικα...Κριμα γιατι ειχα πολλες προσδοκιες.




ESSENCE MAXIMUM LENGHT MASCARA

Η πιο αποτυχημενη μασκαρα της essence Που εχω δοκιμασει, για να μην πω η πιο αποτυχημενη γενικα...Δεν κανει τιποτα απολυτως...Ουτε μακρος δινει, ουτε ογκο ουτε τιποτα..Υποτιθεται εχει μεσα fiber...πλακα μας κανουν?? Το μονο που κανει ειναι να χτενιζει τις βλεφαριδες..Ουτε καν μαυρο χρωμα τους δινει...Δεν προκειται να την ξανα αγορασω ποτε των ποτων και παλι καλα που ηταν φθηνη...







ESSENCE MATCH 2 COVER CONCELEAR

Δεν μου αρεσε καθολου...Ουτε καλυψη δινει ουτε φως κατω απο τα ματια...Το concelear αυτο ισως κανει δουλεια σε μικρες ηλικιες που δεν εχουν καποιο ιδαιτερο προβλημα καλυψης...Αν εχετε κυκλους, δυσχρωμιες , σπυρακια δεν τα καλυπτει...Επισης τονιζει πολυ τις λεπτες γραμμες κατω απο τα ματια και βγαζει πολυ λιπαροτητα... Στην αρχη μου ειχε αρεσει αλλα οσο περισσοτερο το χρησιμοποιουσα τοσο λιγοτερο μου αρεσε...Δεν θα το ξαναπαρω...





GARNIER MIRACULOUS OIL

Για το τελος αφησα ενα προϊον πολυ αγαπημενο σε πολλες απο εσας, αλλα δυστυχως εμενα δεν με αφησε ικανοποιημενη...Μυριζει παρα πολυ ωραια ναι, αλλα η μυρωδια δεν κραταει καθολου...Επισης μου βαραινει πολυ τα μαλλια και τα λαδωνει γρηγορα παρολο που τα μαλλια μου δεν ειναι καθολου λιπαρα...Μπορει να ειναι οικονομικο και με μεγαλη ποσοτητα αλλα εχω βρει λαδακια με ιδια τιμη που μου αρεσουν πιο πολυ απο αυτο και κανουν και καλυτερη δουλεια..Ακομα δεν θεωρω οτι προσφερει και καμια τρελη ενυδατωση στα μαλλια, μαλλον πολυ κακο για το τιποτα...Δε νομιζω να το ξανα αγορασω..




Αυτα ηταν λιγα απο τα προϊοντα που με απογοητευσαν...Εσεις εχετε δοκιμασει καποιο απο αυτα??Ποια ειναι η γνωμη σας??? Θα τα πουμε στο επομενο ποστ...