Wednesday, October 2, 2013

this, that or else beauty tag...!!!




Γεια σας κοριτσια....


Ποσο μου αρεσουν τα ποστ με Tag..Μπορεις να δεις με τις ιδιες ερωτησεις, διαφορες αποψεις, να καταλαβεις οσο μπορεις το χαρακτηρα, τα γουστα της καθε κοπελας...Αυτο το tag μου κεντρισε απο την αρχη την προσοχη και κατευθειαν ειπα οτι θα το κανω...Το ειδα απο τη Μαριαννα, αλλα το δημιουργησε η προσφατα η Θεοδοτα..Παμε να ξεκινησουμε...


1. Sephora ή Hondos Center??
Δυσκολη η επιλογη...Στα Sephora Βρισκω τα benefit και στα hondos τα mac...Eσυ θα μπορουσες να διαλεξεις??Οκκ, θα διλαεξω.. Ενα τσακ παραπανω ειναι τα sephora για μενα..

2. Too faced ή Benefit??
Χωρις ιδιαιτερη σκεψη ψηφιζω Benefit, αν και τωρα τελευταια γλυκοκοιταζω πολλα προϊοντα της too faced..

3. Radiant, Erre Due ή Seventeen?
Οπωσδηποτε Radiant..

4. Αφρολουτρο ή Αφροντουζ?
Ποιος δεν θα ηθελε να μουλιαζει με τις ωρες σε μια μπανιερα με πολλες πολλες φουσκες και υπεροχα αρωματα?? Αχ ονειρο..Τα τελευταια χρονια δεν εχω μπανιερα και μου λειπει πολυ αυτο, οποτε αναγκαστικα θα πω αφροντουζ.

5. Body butter ή Body lotion?
 Θα ελεγα Body butter..Ενυδατωνουν πιο πολυ το δερμα και η μυρωδια τους κραταει παραπανω..

6. Κρεμοσαπουνο ή Κλασσικο σαπουνι??
Εεεε κρεμοσαπουνο...Ειναι πιο ευχρηστο απο το κλασσικο σαπουνι....

7. Νυχια μακρια ή κοντα?
Νομιζω οτι μου πανε τα κοντα νυχια παραπανω γιατι εχω μικρα χερια..

8. Online shopping ή βολτα στα μαγαζια??
Online shopping μιας και εδω που μενω δεν εχουμε τιποτα, αναγκαζομαι να παραγγελνω ολη την ωρα απο το ινερνετ και εχω γινει εξπερ στα Online shopping...Αλλα μεταξυ μας ποιος συγκρινει μια βολτα στα μαγαζια με τα ψωνια μεσω ιντερνετ??

9. Μονες σκιες ή παλετες??
Εννοειται παλετες...

10.Μακρια μαλλια ή κοντα??
Για μενα μακρια μαλλια...Δε νομιζω να τα κοψω ποτε..Αλλα σε αλλες κοπελες που αρεσουν πολυ και τα κοντα μαλλια..Αναλογα τι παει στην καθεμια.

11. YSL, DIOR ή ΕSTEE LAUDER??
Chanel...χαχαχα..Απο αυτα τα τρια θα ελεγα με πονο στην καρδια YSL..Αν και μαρεσουν ολα.

12. Glowbox, Cherrybox ή Βeautytestbox?
Το cherrybox δεν το εχω παρει ποτε..Tα αλλα δυο μου αρεσουν εξισου..Δεν μπορω να διαλεξω..

13. Υγρο ή τζελ eyeliner??
Υγρο θα ελεγα..Το αλλο δεν το κατεχω..

14. Ηλεκτρικη ή κλασσικη οδοντοβουρτσα?
Κλασσικη..Ηλεκτρικη δεν εχω δοκιμασει..

15. Σφουγγαρι ή λουφα?
Λουφα..Απο τοτε που τη πρωτοχρησιμοποιησα δεν την αλλαζω..

16. Χωριστρα στη μεση ή στην ακρη??
Και τα δυο...Αναλογα το προσωπο..

17. Απο αξεσουαρ προτιματε σκουλαρικια,βραχιολια ή δαχτυλιδια?
Σκουλαρικια..

18. Ματ ή shimmery σκιες?
Ματ..Δεν μου αρεσουν οι shimmery..

19. Ηλιοθεραπεια ή οχι?
Ηλιοθεραπεια..Μαυριζω παρα πολυ γρηγορα και παρα πολυ οποτε δν χρειαζεται να καθομαι ωρες..

20. Χτενιζεστε στο κομμωτηριο ή στο σπιτι?
Στο σπιτι..

21. Θελετε να κανετε τατουαζ ή οχι?
Γενικα μαρεσουν πολυ τα τατουαζ..Αλλα φτανει πραγματικα..Εχει γεμισει ο κοσμος...

22. Περα απο τα τρυπημενα αυτα θελετε να κανετε ή εχετε αλλου Piercing?
Οχι, ποτε δε με τραβηξε η ιδεα του Piercing..

23. Αν εχετε λεφτα για ξοδεμα παιρνετε συνηθως ρουχα ή καλλυντικα?
Αν εχω λεφτα εγω γινεται πανικος..Παιρνω ο,τι βρω μεχρι να μεινω ταπι..

24. Οταν καποιος θελει να σου παρει καποιο καλλυντικο δωρο θες να γνωριζεις τι ή τον αφηνεις να επιλεξει μονος του?
Δεν μου εχουν παρει ποτε δωρο καποιο καλλυντικο..Ναι ναι..Γενικα ειμαι πολυ περιεργη στα γουστα οποτε σιγουρα θα ηθελα να ξερω..

25. Πας σε κεντρα αισθητικης για κουρα ομορφιας, μασαζ κτλ ή χαλαρωνεις σπιτι σου με ποδολουτρα,μασκες?
Σπιτι..Που λεφτα για τετοιες πολυτελειες..Ασε που αν θες μπορεις να μετατρεψεις το σπιτι σου σε ενα πολυ χλιδατο σπα..Δεν σας επεισα??χαχα

Οσες το διαβαζετε σας προτεινω να κανετε αυτο το tag,..Oχι τιποτα αλλο ειναι διαταγη της Μαριαννας..

Θα τα πουμε στο επομενο ποστ...Ως τοτε..Φιλακιαααα xxxxx