Monday, January 20, 2014

Bomb cosmetics products review...!!!




H Βomb cosmetics ειναι μια εταιρια που ιδρυθηκε πριν 14 χρονια στην Αγγλια...Η εταιρια χρησιμοποιει προσεκτικά τα καλύτερα συστατικά , φυσικά βούτυρα και αγνά αιθέρια έλαι επισης προσεχει πολυ οι συσκευασιες των προϊοντων της να ειναι  όσο το δυνατον μικρες και πολυτελεις,με υλικα που δεν βλαπτουν τον πλανητη... 

Σε μια βολτα μου στην πολη του Βολου ανακαλυψα ενα μαγαζακι,το οποιο περιεχει προϊοντα μονο αυτη της εταιριας...Μου εκανε πολυ εντυπωση απεξω γιατι εμοιαζε σαν μικρος παιδοτοπος...Ειχε μεσα σαπουνακια, αλατα και Bath bombs σε απιθανα σχεδια και χρωματα και με φοβερες μυρωδιες..Αλλα σε σχημα cupcakes και αλλα σε σχημα λουλουδιων ή γλυκων...Βεβαια δεν πηρα τιποτα απο αυτα οπως θα δειτε παρακατω γιατι δυτυχως δεν εχω μπανιερα, οποτε προτιμησα προϊοντα μαλλιων, προσωπου και σωματος....


RHASSOUL MUD MASK




Προκειται για μια μασκα προσωπου που περιεχει αργιλο, χαμομηλι και αιθεριο ελαιο περγαμοντου...Αυτο σημαινει οτι εχει αναπλαστικες ιδιοτητες αλλα και αντισηπτικες..Επισης προσφερει πολυ βαθυ καθαρισμο...

Ειναι απο τις καλυτερες μασκες προσωπου που εχω χρησιμοποιησει...Η μυρωδια της ειναι λιγο περιεργη και εντονη, μυριζει λιγο σαν το γνωστο βιξ, αλλα εγω προσωπικα την αντεχω...Οταν την εφαρμοζω αισθανομαι μια δροσια που σιγα σιγα οσο ξεραινεται η μασκα φευγει...Ξεπλενεται σχετικα ευκολα και πραγματικα μετα τη εφαρμογη της νιωθω οτι το δερμα μου ειναι πεντακαθαρο...Λεει οτι κανει για ολους τους τυπους δερματος αλλα εγω πιστευω οτι για ξηρες επιδερμιδες δεν κανει..Για λιπαρες παλι σαν τη δικη μου ειναι ο,τι πρεπει...

Ειναι στα 120 ml και κοστιζει γυρω στα 14 ευρω....

ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ:
Aqua (Water), Kaolin, Lithium Magnesium Sodium Silicate, Montmorillonite, Glycerin, Parfum (Fragrance), Sodium Hydroxymethylglycinate, Anthemis Nobilis (Chamomile) Flower Oil, Citrus Aurantium Bergamia (Bergamot) Fruit Oil, Linalool, Benzyl Benzoate, Limonene, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, CI 19140 (Yellow 5), CI 42090 (Blue 1).


HAIR MUSK WITH BRASSIC OIL


Η μασκα αυτη περιεχει brassica oil το οποιο ειναι πλουσιο σε ωμεγα-3 και ωμεγα-6 λιπαρα, τα οποια προσφερουν βαθια ενυδατωση...Επισης, μελι και γαλα., που ολες ξερετε ποσο ευεγερτικα ειναι για τα μαλλια...

Η μυρωδια εμενα προσωπικα μου αρεσει παρα πολυ...Μου μυριζει καθαριοτητα...Σαν μυρωδια μου θυμιζει μαλιστα μια κρεμα μαλλιων της Fresh line απο τη σειρα ΕΡΑΤΩ...Την πρωτη φορα που την χρησιμοποιησα επαθα πλακα γιατι η μυρωδια μενει στα μαλλια ωρες ατελειωτες...Επισης μου εκανε εντυπωση το γεγονος οτι πρεπει να την αφησεις στα μαλλια μονο 2 λεπτα, κατι που ειναι πολυ καλο για ολες εμας που ειμαστε βιαστικες...

Η υφη της ειναι σχετικα παχυρευστη και θελει πολυ μικρη ποσοσητα για ολο το μηκος των μαλλιων..

Τωρα οσον αφορα τα αποτελεσματα στα μαλλια μου, δεν μπορω να παω οτι καταενθουσιαστηκα...Προσφερει μεν μια ενυδατωση αλλα η ενυδατωση αυτη δεν κραταει...Τις πρωτες φορες που την χρησιμοποιησα δεν εβαλα επιτηδες λαδακι για να δω το αποτελεσμα της και δεν μπορω οτι με αφησε φουλ ικανοποιημενη...Ειναι μια καλη μασκα μαλλιων αλλα ως εκει...

Ειναι στα 210 ml και κοστιζει 10 ευρω...

ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ:
Aqua (Water), Cetearyl Alcohol, Brassicamidopropyl Dimethylamine, Trimethylolpropane Tricaprylate/Tricaprate, Aspartic Acid, Phenoxyethanol, EDTA, Aleurites Moluccana Nut Oil, Cananga Odorata Flower Oil, Ethylhexylglycerin, Linalool, Benzyl Benzoate.


SCRUBOLOGY SHOWER SCRUB



Aπο ολα τα scrub σωματος που ειχε στο καταστημα, εγω διαλεξα αυτο με την πιο λουλουδενια μυρωδια..Για την ακριβεια μυριζει τριανταφυλλο, αλλα τοσο ομορφα και γλυκα...Το συγκεκριμενο προϊον περιεχει αμγδαλελαιο. ροδοπεταλα και σανδαλοξυλο ως βασικα συστατικα...

Οι κοκκοι του ειναι πολυ μικροι αλλα βρισκονται σε αφθονια μεσα στο προϊον...Αυτο εχει ως αποτελεσμα να κανουν ενα βαθυ και πολυ καλο scrub..Οσες απο εσας δεν συμπαθειτε τα σκληρα scrub δεν σας το συνιστω...Οι κοκκοι ειναι λιγο αγριοι και κοκκινιζουν ελαφρως το δερμα, κατι που εγω απαιτω απο ενα scrub...

Το αποτελεσμα που αφηνει ειναι εξαιρετικο...Δερμα λειο και απαλο σαν μωρου...

Αυτο που μπορω να πω οτι δε μου αρεσε ειναι το γεγονος οτι θελει πολυ καλο ανακατεμα..Πρεπει να παρετε μια σπατουλα και πριν απο καθε χρηση να ανακατευετε καλα ωστε να μη μεινουν τα ελαια πανω πανω και στεγνωσει το scrub...Κατα τα αλλα μπορω να πω οτι ειμαι πολυ ευχαριστημενη...

Ειναι στα 365 ml και κοστιζει 9 ευρω...

ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ:
Sodium Chloride, Sucrose, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond ) Oil, Sesamum Indicum (Sesame) SeedOil, Parfum (Fragrance), Cedrus Atlantica (Cedarwood) Bark Oil, Rosa Centifolia Flower Oil, Geraniol,Citronellol, Linalool, Hydroxycitronellal, Hexyl Cinnamal, Alpha-isomethyl Ionone, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Benzyl Benzoate.


Γενικα εμεινα ικανοποιημενη απο τη συγκεκριμενη εταιρια...
Τα προϊοντα ειναι προσεγμενα και με πολυ αξιολογα συστατικα, πολυ ευεργετικα
για το δερμα....Ομως εξακολουθω να αγαπω περισσοτερο αλλες εταιριες με φυτικα
χειροποιητα συστατικα οπως ειναι η δικια μας Fresh Line....

Αυτα απο μενα....Εσεις εχετε δοκιμασει καποιο προϊον
της συγκεκριμενης εταιριας???

Για περισσοτερες πληροφοριες click here BOMB COSMETICS



                                      post signature