Saturday, January 11, 2014

PANTENE NEW PRODUCTS REVIEW...!!!






Σημερα αποφασισα να γραψω για δυο προϊοντα που χρησιμοποιω εδω και παρα πολυ καιρο, γιατι ηθελα να εχω ολοκληρωμενη αποψη γιαυτα..Προκειται για δυο προϊοντα απο τη νεα σειρα της Pantene
προστασια νεοτητας και συγκεκριμενα για το spray ενδυναμωσης τριχας και για την BB cream...

Για να ειμαι ειλικρινης δεν ειχα μεγαλες προσδοκιες απο τα δυο αυτα προϊοντα..Ενταξει, μπορει η Pantene να ειναι μια παρα πολυ καλη εταιρια που χρονια εμπιστευομαστε αλλα τα δυο αυτα προϊοντα τα πηρα μονο και μονο γιατι τα ειχε προσφορα στο super market..Θα την πω την αμαρτια μου...Μη δω προσφορα, τα ματια μου γυαλιζουν...



PANTENE ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΝΕΟΤΗΤΑΣ 7 ΒΒ ΚΡΕΜΑ





Αρχικα, θα σας μιλησω για την BB κρεμα για τα μαλλια...Μολις ειδα οτι εβγαλαν BB και για τα μαλλια, πραγματικα μου βγηκε ενα αυθορμητο γελιο..Καλα τι αλλο θα βγαλουν για εμας τις τρελες, σκεφτηκα??? Η συγκεκριμενη υποσχεται:

7-σε-1 ΓΙΑ ΜΑΛΛΙΑ ΜΕ ΝΕΑΝΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ 
1- Δύναμη 
2- Λάμψη 
3- Απαλότητα 
4- Ανάλαφρη περιποίηση 
5- Ενυδάτωση 
6- Επανόρθωση φθορά
7- Ελαστικότητα στις άκρες

Ναι καλα βλεπετε ενα μονο προϊον υποσχεται τοσα πολλα...Επισης, δεν χρειαζεται ξεβγαλμα και ισχυριζεται οτι προσφερει στα μαλλια απαλοτητα, λαμψη και φυσικα προστασια απο τη φθορα του χρονου...

Η δικη μου γνωμη

Κατα τη γνωμη μου η συγκεκριμενη κρεμα δεν ειναι παρα ενα Leave in conditioner..Αυτο τι σημαινει? Οτι τη βαζουμε σε στεγνα ή βρεγμενα μαλλια και δεν χρειαζεται ξεβγαλμα..Εγω τη χρησιμοποιω σε βρεγμενα μαλλια βαζοντας μια μικρη ποσοτητα απο τη μεση μεχρι τις ακρες ωστε να μπορω να χτενιζω τα μαλλια μου πιο ευκολα, χωρις να μου μενουν τα μισα πανω στη χτενα..Τη χρησιμοποιω ομως και σε στεγνα μαλλια για να δωσω απαλοτητα και λαμψη...Δε θα μιλησω για τη μυρωδια γιατι ολες ξερετε οτι ολα τα προϊοντα της Pantene  εχουν φανταστικα αρωματα...Τελος, η υφη της ειναι σχετικα λεπτορευστη και σε καμια περιπτωση δεν βαραινει τα μαλλια..Ειδικα τα δικα μου που εχουν πολυ λεπτη τριχα...

Αυτο που εχω καταλαβει εγω χρησιμοποιωντας αυτη την κρεμα πανω απο ενα μηνα ειναι οτι οι ακρες μου εγιναν παρα πολυ απαλες..Βεβαια να σας πω οτι χρησιμοποιω και λαδακια αλλα και κατι πιστευω οτι η κρεμα αυτη συνεβαλλε στην απαλοτητα των μαλλιων μου...Επισης, τα μαλλια μου εγιναν ευκολοχτενιστα..Δεν δημιουργουνται κομποι πλεον και φαινονται πιο λαμπερα και ενυδατωμενα..Τωρα για την επανορθωση και την προστασια απο τη φθορα δεν μπορω να σας πω αν οντως κατι κατι τετοιο, αλλα σιγουρα τα μαλλια μου εχουν διαφορα τουλαχιστον εμφανισιακα..

Αν θα την ξανα αγοραζα??? Σιγουρα...


PANTENE ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΝΕΟΤΗΤΑΣ 7 SPRAY ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ ΤΡΙΧΑΣ 





Το προϊον αυτο το πηρα καταλαθος..Νομιζα οτι ειναι spray Κατα της θερμοτητας και ειχα ενθουσιαστει...Μολις πηγα σπιτι και το ειδα απογοητευτηκα...Τι θα το κανω αυτο τωρα?? Προκειται για ενα spray ενδυναμωσης της τριχας που ισχυριζεται οτι προστατευει τα μαλλια κανοντας τα πιιο δυνατη, υγειη και με ογκο, στοχευοντας στην ριζα...Χρησιμοποιειται σε νωπα μαλλια μονο στη ριζα κανοντας ελαφρυ μασαζ στο τριχωτο της κεφαλης...

Η δικη μου γνωμη


Εγω το χρησιμοποιω και σε νωπα και σε στεγνα μαλλια...Κανω πολλες ψεκασμους στις ριζες των μαλλιων μου, κανω πολυ καλο μασαζ να απορροφηθει και επειτα ειτε τα στεγνωνω με το πιστολακι ειτε προχωραω στο styling..

Απο την πρωτη φορα που το χρησιμοποιησα επαθα πλακα...Καταρχην τα μαλλια μου εγιναν διπλασια σε ογκο...Πιστευα οτι εφταιγε οτι πολυ καλο μασαζ που εκανα στις ριζες αλλα δεν ηταν μονο αυτο, γιατι ειδα οτι ο ογκος κρατουσε και μετα απο πολλες ωρες...Επισης, μετα απο τοσο καιρο που το χρησιμοποιω μπορω να πω με σιγουρα οτι τα μαλλια μου εγιναν πιο δυνατα αφου δεν βλεπω πλεον τριχες στη χτενα και στο πατωμα...Η μυρωδια του ειναι απιστευτη και κραταει στα μαλλια...

Προσφατα ανακαλυψα και μια νεα χρηση του.,..Λειτουργει και ως ξηρο σαμπουαν..Ναι πολυ καλα βλεπετε..Οταν τα μαλλια μου τεινουν να λαδωσουν , ψεκαζω στις ριζες κανω το κλασσικο μασαζ και εκτος του οτι τα μαλλια μου αποκτουν ογκο, φαινονται πιο αναλαφρα και με λιγοτερη λιπαροτητα....

Αν θα το ξανα αγοραζα??? Φυσικα...

Η τιμη τους κυμαινεται γυρω στα 7 ευρω και τα βρισκετε σε ολα τα super market...

Γενικα εχω να πω τα καλυτερα για αυτα τα δυο προϊοντα..Με ενθουσιασαν και δεν το περιμενα...Θελω οπωσδηποτε να δοκιμασω και τα υπολοιπα προϊοντα της σειρας γιατι πιστευω οτι ολα μαζι θα κανουν θαυματα στα μαλλια μου...Πολυ καλη δουλεια απο την Pantene...Well done..!!!

Αυτα απο μενα...
Εσεις εχετε δοκιμασει καποιο προϊον απο τη νεα
σειρα της Pantene??Ποια ειναι η γνωμη σας???


LOVE, Vaso