Thursday, February 6, 2014

5+1 ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΙΑΝΟΥΡΙΟΥ 2014..!!!




Παει και ο Ιανουαριος...Δεν ξερω για σας, αλλα για μενα αυτος ο μηνας ηταν πολυ χαλια...Δεν πτοουμαι ομως γιατι ξερω οτι τα καλυτερα ερχονται...Αυτο το μηνα ετυχε να χρησιμοποιησω πολλα προϊοντα λιγα ομως κερδισαν μια θεση στα Αγαπημενα του μηνα...Παμε να τα δουμε λοιπον....






1.APIVITA ΤΟΝΩΤΙΚΗ ΛΟΣΙΟΝ ΜΕ ΠΡΟΠΟΛΗ ΚΑΙ ΚΙΤΡΟ

Μεχρι να χρησιμοποιησω αυτη την τονωτικη λοσιον, πιστευα οτι ολες λιγο πολυ κανουν το ιδιο...Η αληθεια ειναι οτι δεν ειχα χρησιμοποιησει παρα πολλες, αλλα ολες αυτες που ειχα παρει απλα καθαριζαν το δερμα μου απο τα υπολειμματα του μακιγιαζ και του σαπουνιου...Ο,τι δηλαδη περιμενεις απο μια λοσιον τετοιου τυπου..Με αυτη της Apivita, πραγματικα ειδα διαφορα απο την πρωτη εφαρμογη...Εκτος του οτι καθαριζει σε βαθος την επιδερμιδα απο υπολειμματα και τυχον περιττο σμηγμα και λιπαροτητα, αφηνει την επιδερμιδα πολυ απαλη και σφριγηλη...Πρωτη φορα μου συμβαινει να χρησιμοποιω τονωτικηγ λοσιον και να μη νιωθω το δερμα μου μετα να "τραβαει" σε καποια σημεια...Εξτρα Point το γεγονος οτι βοηθα στη μειωση της ακμης...τουλαχιστον σε μενα...Πως λοιπον να μην αγαπησω αυτη τη λοσιον???

2.ΑPIVITA ΥΓΡΟ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ

Ενταξει, ξερω οτι ειναι taboo να μιλαμε για τετοια προϊοντα, αλλα η Μαρια απο το καναλι marilia's choice μας εδωσε λιγο θαρρος...Το συγκεκριμενο υγρο, ειναι ο,τι καλυτερο εχω δοκιμασει, και πιστεψτε με εχω δοκιμασει πααααρα πολλα..Και ακριβα και πιο οικονομικα..Ο λογος που το αγαπω τοσο πολυ ειναι γιατι αυτο το μηνα επαθα μια ελαφρια μολυνση και μονο με αυτο, χωρις καποια φαρμακευτικη αγωγη καταφερα να το ξεπερασω...Απλα το λατρευω και δε νομιζω να σταματησω να το παιρνω...

3.AROMACARE BODY LOTION ΜΕ ΑΡΩΜΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑ-ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ

Την κρεμα αυτη τη λατρεψα...Μυριζει φανταστικα σοκολατα, (το πορτοκαλι δεν το καταλαβαινω καθολου) και καθε φορα που τη βαζω θελω να φαω τον ευατο του...Η μυρωδια κραταει πολυ ωραια στο δικο μου δερμα και απορροφαται αμεσως...Τη βαζω και μετα απο λιγο μπορω να ντυθω...Η ενυδατωση που προσφερει δεν ειναι βαθια, οποτε σε ξηρο δερμα δεν ξερω αν θα ταιριαξει, αλλα στο δικο μου κανονικο δερμα , κανει μια χαρα δουλεια...Υπαρχει και σε αλλες μυρωδιες και εννοειται πως θα τις δοκιμασω ολες...

4.MAC PROLONGWEAR CONCEALER



Κοριτσια, οτι ακουτε γιαυτο ειναι 100% αληθεια...Σουπερ καλυπτικο,  χρειαζεται πολυ μικρη ποσοτητα και δεν φευγει με τιποτα απο το δερμα ακομα και αν περασουν δεκα ωρες..Βεβαια θελει καλη ενυδατωση γιατι καθεται λιγο στις γραμμες, αν εχετε φυσικα...Μεχρι τωρα ειναι το καλυτερο concealer που εχω δοκιμασει και εννοειται πως κερδισε επαξια μια θεση στα αγαπημενα..Εχει γυαλινη συσκευασια, γιαυτο το προσεχω σαν τα ματια μου να μην πεσει κατω και σπασει...

5.MAC RED LIPSTICK


Εψαχνα το ruby woo ειχε εξαντληθει....Λεω θα παρω το russian red μαντεψτε...Ειχε εξαντληθει και αυτο...Οποτε κατεληξε το mac red...Οχι πως με χαλασε...Τελειο κοκκινο χρωμα, απιστευτη υφη και παρα πολυ καλη διαρκεια...Το απολυτο κοκκινο κραγιον δεν υπηρχε περιπτωση να μη μπει στα αγαπημενα...

6.SEPHORA LIP CREAM NO4



Πραγματικα αυτο το κραγιον αν ειχε μιλια θα ελεγε "ΦΤΑΝΕΙ...ΜΗ ΜΕ ΒΑΖΕΙΣ ΑΛΛΟ"...Το ελιωσα κυριολεκτικα...8 στις 10 φορες αυτο φορουσα για τις βραδινες μου εξοδους...Το χρωμα τελειο, βαθυ μπορντω και η διαρκεια τεραααστια...Καποιες φορες μου ξηραινει τα χειλη αλλα βαζω απο πανω το Lip balm Της apivita Και ειμαι μια χαλια...




Αυτα ηταν τα προϊοντα που αγαπησα το μηνα
που μας περασε...Εχετε δοκιμασει καποιο απο αυτα???
Εσεις ποια αγαπησατε τον Ιανουαριο??


                                              signature photo B555D6451FC86B4ED37E8662AEF84406_zpsa9360904.png