Saturday, June 7, 2014

My Big Fat Empties Post...!!!!




Dove purely pampering Αφρολουτρο με  γαλα καρυδας και γιασεμι
Δεν χρειαζεται να πω πολλα για τα αφρολουτρα της Dove…Τα αγαπω…Το συγκεκριμενο μυριζει απιστευτα είναι σουπερ ενυδατικο και εννοειται πως θα το ξαναπαρω..Γενικα εχω παντα ένα αφρολουτρο Dove στο μπανιο μου
Mario Badescu Acne Facial Cleanser
Καθαριστικο προσωπου για δερματα με ακμη..Δεν με ενθουσιασε και δεν ξερω αν εκανε οντως δουλεια…Ουτε ωραια μυρωδια ειχε..Δε νομιζω να το ξαναπαρω…
Garnier Pure Active Αναζωογονητικο τζελ καθαρισμου
Πολύ ωραια υφη, πολύ ωραια μυρωδια..Βοηθαει στο θεμα της λιπαροτητας και φυσικα θα το ξαναπαρω…Αν εχετε λιπαρο δερμα να το δοκιμασετε…
Macadamia Natural oil
Νομιζω ότι σας εχω ζαλισει με αυτό το προϊον, αλλα τι να κανω…Εχω παθει εθισμο…Τα τελειωνω σχετικα γρηγορα γιατι ψεκαζομαι ολη την ωρα…Μου αρεσει το αποτελεσμα που δινει στα μαλλια μου και θα το παιρνω  και θα το ξαναπαιρνω  αιωνια πιστευω
Schwarzkopf Gliss hair mask
Αυτή η μασκα στην ασπρη συσκευασια είναι η αγαπημενη μου…Κανει τα μαλλια σουπερ απαλα και τα ενυδατωνει σε βαθος..Μου αρεσει πολύ και η μυρωδια, η οποια μενει ικανοποιητικα στα δικα μου μαλλια…Την εχω ξαναπαρει ηδη
Σαμπουαν Timotei 2 in 1
Μου αρεσε πολύ σαν σαμπουαν, λογω της ιδιαιτερα γλυκιας μυρωδιας του που μου θυμιζει βανιλια..Καθαριζει ικανοποιητικα τα μαλλια και τα αφηνει απαλα..Ισως το ξαναπαρω καποια στιγμη..
Le petit Marsellais αφροντουζ με ελαιο αργκαν και ανθη πορτοκαλιας
Η μυρωδια που εχει αυτό το αφρολουτρο με συναρπαζει πραγματικα…Κανει ικανοποιητικο αφρο και η μυρωδια του μενει στο σωμα μου…Όμως δεν το βρισκω ιδιατερα ενυδατικο…Θα το ξαναπαρω σιγουρα λογω της υπεροχης μυρωδιας…Το μικρο του μεγεθος εμενα δε με ενοχλει γιατι το βρισκω καταλληλο και για ταξιδια
Loreal Ideal Glow αισθησιακο λαδι καθαρισμου
Αυτό το προϊον το λατρεψα…Μυριζει υπεροχα, αφαιρει τελεια το μακιγιαζ και δεν αφηνει ιδιαιτερη λιπαροτητα…Όμως εχω βολευτει τοσο πολύ με τα νερακια Micellaire Που δεν ξερω αν το ξαναπαρω, τουλαχιστον όχι συντομα
Fresh Line Κρεμα μαλλιων “ERATO”
Ολη η σειρα ΕΡΑΤΩ της εταιριας, μου αρεσει πολύ…Η συγκεκριμενη είναι πολύ καλη μασκα μαλλιων ,η οποια μυριζει εξαιρετικα, αλλα δε νομιζω ότι λειτουργει μονη της…Θεωρω ότι για να δειτε τα αποτελεσματα που υποσχεται πρεπει να τη συνδυασετε ειτε με το σαμπουαν ειτε με την κρεμα μαλλιων της ιδιας σειρας.Εννοειται πως θα την ξαναπαρω


ULTREX ICE COOL MENTOL
Το συγκεκριμενο σαμπουαν το πηρα για βαθυ καθαρισμο…Το χρησιμοποιουσα  μια φορα τη βδομαδα για να φευγουν από τα μαλλια μου, ο,τι υπολειμματα ειχαν απομεινει από προϊοντα styling ολη τη βδομαδα..Δε μπορω να πω ότι με ενθουσιασε…Είναι τοσο δυνατο που όταν το βαζεις στο κεφαλι στην αρχη νομιζεις ότι καιγεσαι…Πως είναι όταν τρως μια τσιχλα με πολύ εντονη γευση μεντα?? Αυτό ακριβως συμβαινει και στο κεφαλι…Δε νομιζω να το ξαναπαρω
Pantene Σαμπουαν Προστασια Νεοτητας
Μυριζει υπεροχα, είναι οικονομικο, ενυδατωνει ικανοποιητικα τα μαλλια…Τι άλλο να ζητησει κανεις?? Το εχω ξαναπαρει ηδη
Bioderma Sensibio h20
Δεν χρειαζεται να πω τιποτα γιαυτο το προϊον..Το ξερετε ολες..Μερικες το αγαπατε, σε καποιες δεν αρεσε καθολου, εγω ειμαι σε αυτές που δεν μπορουν να ζησουν χωρις αυτό
Mario Badescu Cleansing Lotion “C”
Άλλη μια απογοητευση από αυτή την εταιρια..Δε με ενθουσιασε και αυτό…Δεν ειδα διαφορα στο δερμα μου, δε μου αρεσε η μυρωδια και γενικα το θεωρω πανακριβο για αυτό που κανει..Δεν θα το ξαναπαρω
Palmolive Αφρολουτρο με αρωμα από ανθη κερασιας
Ααααχ μακαρι να μπορουσα να σας μεταφερω τη μυρωδια από αυτό το αφρολουτρο..Μυριζει τοσο υπεροχα…Μου αρεσουν πολύ τα αφρολουτρα της εταιριας γιατι εχουν υπεροχες μυωδιες και είναι εξισου ενυδατικα με της Dove
Loreal Ideal Soft Nερακι ντεμακιγιαζ
Αυτό το προϊον λιγο με διχασε…Το ελαφρυ καθημερινο μου μακιγιαζ  το αφαιρει ευκολα, χωρις τριψιμο ΑΛΛΑ καποιες φορες με τσουζει στα ματια..Αυτο με δυσαρεστησε παρα πολύ και δεν ξερω αν θα το ξαναπαρω
Pantene Σαμπουαν Προστασια Νεοτητας
Μου αρεσε παρα πολύ..Και η μυρωδια του και το αποτελεσμα του..Αφηνει τα μαλλια σουπερ απαλα..Το μονο που δεν μου αρεσε είναι ότι εχει πολύ μεγαλο στομιο και πεφτει παραπανω προϊον αποτι χρειαζομαι

Dove αποσμητικα
Όχι ένα, όχι δυο αλλα πεντε αποσμητικα Dove τελειωσα..Ειναι τα αγαπημενα μου αποσμητικα, γιατι να το κρυψω αλλωστε..Δε χρειαζεται να σας πω αν θα τα ξαναπαρω..
Le petit Marsellais Μασκα μαλλιων με μελι
Τη συγκεκριμενη την πηρα για μασκα, αλλα τη χρησιμοποιουσα σαν conditioner..Δεν είναι ιδιαιτερη ενυδατικη, δεν αφηνει τις ακρες ιδιαιτερα απαλες αλλα είναι οικονομικη και μυριζει τελεια..Σιγουρα δεν κανει για ξηρα μαλλια όπως λεει η συσκευασια

                                                     Αυτα ηταν τα προϊοντα που τελειωσα....
                                                     Εσεις εχετε δοκιμασει καποιο απο αυτα??