Saturday, September 6, 2014

LUSH PRODUCTS REVIEW...!!!

                           


Αυτα τα LUSH τα εβλεπα απο τις ξενες Blogger Και ειχα λυσσαξει να τα δοκιμασω,ειδικα οταν ακουσα οτι φτιαχνονται με φυσικα συστατικα και οι συσκευασιες τους ειναι ανακυκλωσιμες...Τετοια προϊοντα με εξιταρουν να τα δοκιμαζω γιατι προσπαθω σιγα σιγα να χρησιμοποιω οσο μπορω πιο φυσικα καλλυντικα..Με αυτα και μ'αυτα πριν απο πολυ καιρο ειχα κανει μια μικρη παραγγελια, ωστε να δω αν μου αρεσουν τα προϊοντα και αργοτερα να κανω μια μεγαλυτερη αν χρειαστει...Τα δοκιμασα, αργοτερα Ομως αρχισα να χρησιμοποιω αλλα προϊοντα και αυτα τα αφησα στην ακρη. Αποτελεσμα? Καποια απο αυτα εληξαν πριν προλαβω να τα τελειωσω..Αυτο ειναι το κακο με τα φυσικα προϊοντα..Εχουν πολυ μικρη διαρκεια ζωης.. Ας τα αφησουμε ομως αυτα και ας περασουμε στη γνωμη που σχηματισα για τα διασημα προϊοντα της LUSH.. (αναλυτικες φωτοφραφιες για τα προϊοντα μπορειτε να δειτε στο LUSH HAUL)



ANGELS ON BARE SKIN



Προκειται για ενα καθαριστικο προσωπου το οποιο εχει την πιο περιεργη υφη που εχω δει..Εινα σχεδον στερεο  και οταν ερχεται σε επαφη με το δερμα, νομιζεις πως κανεις scrub...Η μυρωδια του ειναι πολυ εντονη και μυριζει βοτανα, χορτα ή κατι τετοιο..Κατι πολυ φυσικο τελοσπαντων...Οι κριτικες για αυτο το προϊον ηταν διθυραμβικες, αλλα εμενα δυστυχως δε μου αρεσε...Καταρχην μου φαινεται πολυ δυσχρηστο...Καμια σχεση με τα γνωστα καθαριστικα με μορφη τζελ, αφρου ή σαπουνιου που εχω συνηθισει..Φυσικα δεν κανει καθολου αφρο και η μυρωδια του δεν με τραβαει καθολου να το χρησιμοποιω συνεχεια...Το σημαντικοτερο ομως θεμα που ειχα ηταν οτι επιδεινωσε τον καιρο που το χρησιμοποιουσα την ακμη μου λογω του οτι ειναι πολυ σκληρο σαν προϊον..Φυσικα δεν το προτεινω αν και σαν scrub μπορω να το πω οτι εκανε καλη δουλεια, σαν καθαριστικο για καθημερινη χρηση δε μου αρεσε καθολου...

ENZYMION FACE CREAM



Την ενυδατικη αυτη οταν την ανοιγω μου ερχεται μια εντονη μυρωδια λεμονιου, κατι που μου αρεσει γιατι το λεμονι ειναι ευεγερτικο για τα λιπαρα δερματα...Απορροφαται πολυ καλα απο το δερμα και το νιωθω πληρως ενυδατωμενο, χωρις να αφηνει λιπαροτητα...Ομως δεν ειναι μια κρεμα που τη βαζω πριν απο το μακιγιαζ, γιατι κατα τη διαρκεια της ημερας βγαζω τρελη λιπαροτητα..Τη χρησιμοποιω μονο το βραδυ και το πρωι ξυπναω με ενα λαμπερο και ενυδατωμενο προσωπο..

CUPCAKE FACE MASK



Αυτη τη μασκα μου ερχεται πραγματικα να τη φαω..Μυριζει τοσο υπεροχα σοκολατα που με το ζορι κρατιεμαι..Ειναι γενικα απαλη μασκα, αλλα εχω παρατηρησει οτι κανει καλο στην ακμη και τη λιπαροτητα χωρις να ξηραινει το δερμα καθολου...Μου αρεσε αρκετα μπορω να το πω κυριως για το γεγονος οτι μου φτιαχνει τη διαθεση καθε φορα που τη χρησιμοποιω..Δυστυχως ομως ειναι ενα προϊον που ληγει μεσα σε 2 μηνες και δεν ξερω κατα ποσον αξιζει να επενδυσω ξανα σε ενα τετοιο προϊον απο τη στιγμη που δεν θα προλαβω παλι να το τελειωσω..

COSMETIC WARRIOR MASK



Ολες ξερουμε οτι το σκορδο βοηθαει να μειωθουν τα σπυρακια και γενικα βοηθαει στις αναγκες που εχει ενα λιπαρο με ταση ακμης δερμα..Με αυτη τη λογικη επελεξα τη συγκεκριμενη μασκα...Η δουλεια που κανει ειναι οντως εξαιρετικη, αλλα ρε κοριτσια, μυριζει απιστευτα εντονα σκορδιλα..Καθε φορα που τη βαζω αισθανομαι σαν μπακαλιαρος με σκορδαλια..Με πονο ψυχης τη δοκιμασα αρκετες φορες για να δω αν λειτουργει στο δερμα μου, αλλα δεν θα την ξανα επαιρνα με τιποτα λογω της οσμης...Οσες εχετε σπυρακια και αντεχετε το σκορδο, να την παρετε...

BUBBLEGUM LIP SCRUB



Δεν θα πω πολλα για αυτο το scrub...Το λατρευω απλα..Το χρησιμοποιω τουλαχιστον 2-3 φορες τη βδομαδα και αυτο οχι γιατι βαριεμαι ή κατι τετοιο, αλλα το τσιγκουνευομαι και δεν θελω να τελειωσει..Μυριζει απιστευτα ωραια και κανει πολυ καλη δουλεια σαν απολεπιστικο χειλιων...Βεβαια ειναι ενα προϊον που μπορει να φτιαξει ο καθενας μονος του στο σπιτι, αλλα εγω δεν τα καταφερνω σε αυτα...Σας το προτεινω με 1000 και οταν μου τελειωσει σιγουρα θα το ξαναπαρω...

Σε γενικες γραμμες εμεινα ευχαριστημενη απο τα προϊοντα, αλλα δεν ενθουσιαστηκα...Περιμενα κατι πολυ καλυτερο, αλλα δεν παυουν να ειναι φυτικα προϊοντα. χωρις βλαβερα συστατικα..Οποτε Thumbs up..Θα σας ελεγα να δοκιμασετε κατι για να σχηματισετε τη δικη σας αποψη, αλλα στην Ελλαδα εχουμε μια εταιρια με την ιδια φιλοσοφια και πολυ καλυτερα και ποιοτικα προϊοντα, τη FRESH LINE, οποτε που να τρεχετε τωρα...Παπουτσι απο τον τοπο σου, δεν λενε??
Εσεις εχετε δοκιμασει καποιο προϊον απο LUSH COSMETICS??




                                             post signature