Tuesday, January 13, 2015

14 + 1 beauty favorites of 2014...!!!

                   
Κοριτσια μου, τι κάνετε?? Καιρό έχουμε να τα πούμε..Λίγο οι γιορτές,λίγο η καλοπέραση και το blog έμεινε στην άκρη...Εύχομαι η νεά χρονιά σας φέρει ό,τι επιθυμείτε και να πραγματοποιήσετε κάποια από τα όνειρα σας..Πάμε όμως στα δικά μας...Πολλές Blogger έγραψαν παρόμοιο Post και σαν παιδί και γω ζήλεψα, οπότε είπα να σας δείξω και γω τα αγαπημένα μου προϊοντα για τη χρονιά που μας πέρασε....



  1. Macadamia Natural Healing Oil Spray : Βαρεθήκατε να το βλέπετε αλλά είναι το αγαπημένο μου λαδάκι για τα μαλλιά..Και πιστεψτε με, έχω δοκιμάσει πολλά...
  2. Apivita Cleansing Gel with Propolis and Citrus : Μυρίζει φρεσκάσα, καθαρίζει αποτελεσματικά το λιπαρό δέρμα και διώχνει μακριά τη λιπαρότητα..Τι άλλο να ζητησω?
  3. Wrinkles Erasure Cream for Eyes - Youth lab : Από όλες τις κρέμες ματιών που δοκίμασα περσυ, αυτή μου ταίριαξε πιο πολύ..Ενυδατώνει σε βάθος και βοηθάει στη μείωση των λεπτών γραμμών.
  4. La petit De Robe Noire - Guerlain : Ένα άρωμα βαρύ που αποπνέει αισθησιασμό...Η κυρίαρχη μυρωδιά του είναι το κεράσι, ίσως γιαυτό το αγάπησα λίγο παραπάνω απο τα υπόλοιπα..
  5. Bioderma : Το απόλυτο προϊον για ντεμακιγιαζ..Από τότε που το πήρα δεν το αλλάζω..Θέλω πάντα να υπάρχει στη συλλογή μου...
  6. Hydrazone - Mastic Spa : Η αγαπημένη μου ενυδατική από όλες όσες δοκίμασα...Δεν ξέρω αν φταίει το άρωμα της, η υφή της ή η υπερόχη γυάλινη συσκευασία της αλλά με κέρδισε από τις πρώτες εφαρμογές
  7. Garnier - Oil Beauty : Θρεπτική λοσιόν που προσφέρει βαθιά ενυδάτωση, απορροφάται άμεσα και έχει ένα άρωμα σαγηνευτικό...Την λατρεύω...


8. Essence - All about matt powder : Αυτή η πουδρα συγκρίνεται άνετα με άλλες που έχουν την δεκαπλάσια τιμή...Με κρατάει ματ για ώρες και δε με έχει προδώσει ποτέ..
9. Benefit -The porefessional : Αν είστε κορίτσια με πόρους όπως εγώ, αυτό το προϊον θα σας σώσει...Το μόνο αρνητικό είναι η τιμή του, αλλα χρειαζέται μικρή ποσότητα, οπότε ας το καταπιούμε..
10. Benefit - Rockateur : Το μωβ-ροζ χρώμα αυτού του ρουζ, μου ταίριαξε απόλυτα..Είναι το κατάλληλο χρώμα για χειμωνιάτικα μακιγιαζ και μπορεί να φορεθεί απο το πρωί ως το βράδυ.
11. Lancome - Hypnose Drama : Δεν θα μπορούσε να λείπει αυτή η μάσκαρα από τα αγαπημένα του χρόνου..Ενα διάστημα είχα κολλήσει και φορούσα μόνο αυτή..Μου αρέσει πολύ το έντονο αποτελεσμα που δίνει στις βλεφαρίδες μου..
12. Golden rose - Rich color : Τα αγαπημένα μου βερνικιά τη χρονιά που μας πέρασε ανηκαν στη σειρά rich color της golden rose..Μου αρέσουν πολύ και οι αποχρώσεις και η διαρκεια τους αλλά και το βουρτσάκι τους
13. Radiant - Natural Fix : Το καλύτερο foundation Που δοκίμασα την περασμένη χρονιά..Τέλεια κάλυψη, ματ αποτέλεσμα και φοβερη διάρκεια
14. Golden Rose - Velvet Matte lipstick : Κάθε Blogger Που σέβεται τον ευάτο της, συμπεριέλαβε αυτή τη σειρά  κραγιον στα αγαπημένα της..Εγώ γιατί να κάνω τη διαφορά, αφού το αξιζουν...
15. Lush - Bubblegum : Bonus Προϊον στα αγαπημένα της χρονιάς το Lip scrub με άρωμα τσιχλόφουσκα που είναι μία συνήθεια που έγινε λατρεία...

 Ποια ήταν τα δικά σας αγαπημένα  για το 2014??
Έχουμε κάποιο κοινό??